سخرية رامز جلال من محمد أنور وخلال الحلقة حاول أنور الحديث مع النجم فان دام باللغة الإنجليزية ولكن رامز جلال س

محمد أنور,مصر,رامز2022,الصفقة,رامز جلال,رامز موفي ستار

عاجل
رئيس التحرير
إيمان عريف
رئيس التحرير
إيمان عريف

حلقة محمد أنور..

رواد السوشيال ميديا يهاجمون رامز جلال: بيتعمد يقلل من الناس بطريقة مهينة

محمد أنور
محمد أنور

حل نجم الكوميديا الشاب محمد أنور، ضيفا مع الفنان رامز جلال في حلقة برنامجه الرمضاني "رامز موفي ستار"، المُذاع اليوم الخميس عبر القناة فضائية "mbc مصر"، 



سخرية رامز جلال من محمد أنور 

وخلال الحلقة، حاول أنور الحديث مع النجم فان دام باللغة الإنجليزية، ولكن رامز جلال سخر منه في الكواليس، وقال: ""فان دام إنت نجم أفلام الـ "دِب دِب ذا بيبول"، مش مصدق إني قابلتك أنا حاسس إني "أندر دوش".

غضب الجمهور من سخرية رامز لمحمد أنور

وأعرب جمهور برنامج "رامز موفي ستار" عن غضبهم الشديد من رامز لسخريته من ضيوف البرنامج بشكل يقلق منهم ومهينة الإنسانية، وخصوصاً بعد حلقة اليوم الخميس، للفنان محمد أنور.

حيث علق أدم عبد الغني قائلاً : "جايب عيل صغير يا رامز ومشيله شيله زي فان دام طبيعي الولد يبقى غير متزن وغير متوازن ويقول كلام مش  منطقي #رامز_جلال متعمد وقاصد يحرق الناس ويقل منها يا اخي اتقي الله في نفسك خاف ربنا عامل فخ للناس بطرقة مهينةبعيد عن محمد انور اللي عمري ما اتفرجت علي لكن إنسانيا بجد اللي بيعمله رامز ده عبارة عن اتجاه سادي وإهانة وقلة قيمة وتشويه للشعب المصري كله انا ضدك بكل المقاييس واي حد معاك وموافقك يبقى علي علامة استفهام بصراحة".

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعرف علي مكان تصوير برنامج موفي ستار

يُذكر أن برنامج "رامز موفي ستار" تم تصويره بمدينة الرياض برعاية الهيئة العامة للترفيه بالمملكة العربية السعودية للعام الثاني على التوالي.

فكرة برنامج رامز موفي ستار

وتدور فكرة برنامج "رامز موفي ستار" هذا العام حول إقناع الضيف أو الضيفة بالمشاركة في فيلم أكشن، ويقوم فان دام بدور البطل الذي يواجه معهما هجوم سكان البحيرة.